Helgen

Nu är det lördag, sjukt härligt!
jag kunde nt blogga igår tyvärr. hade fullt upp!
drog in till stan direkt efter skolan, köpte ett par vinterskor, uggs (stavning) i svart på eurosko.
En tjocktröja på bikbok, present till fanny, ett grått linne med en ficka på och en stickad vit tjocktröja på gina tricot.
Kommer bilder om en liten stund..
Sen så mötte jag och mamma upp lilla Kajsa lotta och gunnar, så stack vi till donken och käkade, och sen så hämtade vi upp pappa vid kanske 7 vid harrys inne i stan och sen när vi kom hem vid kvart i 8 kanske så stack vi till anders och catharina ett tag och sen kom vi inte därifrån förren kvart i 1 och då var jag sjukt trött när jag kom hem så jag orkade faktikst inte blogga, ledsen!
men nu vet ni varför iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0