Dagen

dagen idag började precis som vanligt, sig upp halvvaken och käkadeoch stressade som fan för jag försov mig, fixade till mig lite men håret ville inte idag så dt blev en ful jättespretig knut såg typ ut som en påfågel eller va dt heter haha!
Sen så var dt skola, förstmenorstid en halvtimme typ och där fick vi öva till dansen till fredag, men alla typ fick ryck och alla började bråka, för att vissa ska bossa och vissa inte ska och massa skiiiit!
sen så var dt engelska men vi slapp den lektionen så vi övade bara på dansen där också, sen gympan helt okej fast kallt som faaaaaann!!
sen matan och sen kom polisen och snackade med oss om massa och sen kom fannys pappa som är advokat och snackade om lite saker.. sen 10 min svenska för att vi blev försenade haha! och sen i slutet bara läsning som gick seegt men dagen idag var riktigt chill!

Kommentarer
Postat av: Fanny<3

Hihi min pappa e åklagare inte advokat:P

2009-09-29 @ 18:11:13
Postat av: olivia

ojdå haha xd

2009-09-29 @ 22:06:00
URL: http://oliviiaasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0