Dagen

Vaknade vid 7 något, gick upp,käkade frukost och fixade till mig lite.
sen så tog jag bussen till skolan och vi hade vanliga lektioner och sånt idag.. lite segt men men sån e livet! ;)
Åkte hem vid klockan 3 och nu har jag nyss ätit några mackor och nu sitter jag här och dricker Loka och kollar tv..
Dagens outfit kommer lite senare,men jag tycker inte det är nödvänigt nu när jag lovade att lägga ut dagens outfit varje dag eftersom att vissa hade frågat mig om det, så jag tycker inte det är nödvändigt att lägga upp det om ni inte komenterar det! så nu vet ni läget haha!
Men nu så måste jag gå ner och plugga lite so, har so (sammhällskunskap) prov på måndag, och på måndag fyller också Fanny år.
Grattis i förskott till dig! <3

ps, jag blev godkänd på läxprovet i so:n som jag inte ens hade pluggat på eftersom att jag hade glömt bort dt!
så det är nog dagens händelse haha!
ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0