Dagen idag, stressig

hejhej allihopadålig uppdatering idag jag vet, men nu när jag berättar så kommer ni förstå varför,lovar er! :)

För det första så fick jag gå upp as tidigt för att mamma fyller år idag! grattis till henne! :)
Så i morse så fick hon iaf ett par öronhängel från Pilgrim av mig och sen ett täckstift för jag har tagit hennes så jag kände att jag var tvungen att köpa ett eget till henne haha!
sen vid kart i 8 så stack jag till bussen och åkte till skolan, hade vanliga lektioner idag,och måndagar är så himla sega så dagen gick ju inte precis snabbt om man säger så! Men vi slutade iaf skolan vid 2 så det är ju bra iaf!
så då vi 2 åkte jag med skolbussen in till stan och sedan gick jag till Louise (min kusse)
så först lagade vi mat för båda va as hungriga och sen så var vi ute och snackade och massa och sen så satte vi igång att plugga, för första gången så lyckades vi när vi har bestämmt att vi ska plugga tsm haha!
Jag pluggade iaf till matteprovet eftersom att jag känner att jag verkligen behöver det för annars pekar mina betyg i matten neråååt verkligen! är inte alls duktig i matten, men men man är ju bra på annat! ;)
Nu har jag berättat lite om min dag, hur har eran dag varit? släng in en liten komentar och skriv vad som har hänt erunder dagen! :)
Men nu så måste jag gå för jag kom på att jag har 15 engelska verb tills i morgon!
men ni får ha det så bra så hörs vi imorgon, puss på er och sov så gott! :D

Kommentarer
Postat av: anonym

jag tycker inte det låter så jäevla stressigt som du säger!

2009-10-05 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0